ATA SZCZECIN Sp.z o.o.
oferuje doradztwo w doborze nowych lub modyfikacji już istniejących w firmie rozwiązań (sprzęt i/lub oprogramowanie) tak, by pasowały dokładnie do aktualnych potrzeb użytkownika i nie generowały nadmiernych kosztów, a w przyszłości rosły razem z potrzebami. Stąd też proponuje klientom pełne wsparcie w procesie realizacji projektów dotyczących usprawnienia obiegu dokumentów w przedsiębiorstwie, opierając się na czytelnym i sprawdzonym oprogramowaniu przy silnym wsparciu renomowanego sprzętu. Systemy proponowane przez ATA SZCZECIN organizują dystrybucję dokumentów dostarczanych ze środowiska zewnętrznego przedsiębiorstwa w różnych formach (papierowa, faks, e-mail itp.), dygitalizują je, organizują ich ruch wewnątrz firmy i umożliwiają dalszą dystrybucję w dowolnej formie. Doświadczenia klientów, którzy skorzystali z tej usługi firmy ATA SZCZECIN pokazują, że zastosowanie systemu przynosi bardzo duże oszczędności.
Optymalizacja środowiska dokumentowego ma kluczowe znaczenie w świetle organizacji pracy (czas trwania procesów, skuteczność) oraz redukcji kosztów ponoszonych na utrzymanie i eksploatację infrastruktury do emisji dokumentów (sprzęt, oprogramowanie).
Nie ma czasu do stracenia. Poprawa organizacji pracy przy jednoczesnej redukcji kosztów jest możliwa!
Nasi konsultanci przeprowadzą dla Państwa analizę.
Zapraszamy do współpracy!
Zespół ATA SZCZECIN Sp.z o.o.